Bedankt voor uw interesse

Wij komen zo snel mogelijk terug op uw offerte- of informatieaanvraag.

Indien u mailt vanuit een gmail, hotmail of live account houdt dan de mappen junk, reclame, ongewenste of onbelangrijke mail in de gaten. Het kan zijn dat onze mail naar u daarin verdwijnt.

Indien u mailt vanuit een Ziggo, UPC, Quicknet account of een ander account dat nu behoort tot Ziggo kan het zelfs zijn dat onze mail u in het geheel niet bereikt. Mogelijk wordt onze e-mail aangezien als spam, maar omdat er in veel gevallen nog gebruik gemaakt wordt van POP3 (in plaats van IMAP) komt deze mail niet terecht in de Outlook Ongewenste Post map.

Mocht u dus nog geen gebruik maken van IMAP, volg deze instructies om uw e-mailaccount opnieuw in te stellen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/. Verwijder nooit zomaar uw POP3 account, maak eerst altijd een goede back-up!

Met vriendelijke groet,

Het team van Active Outdoor Events